SERVIS


     

Montáž – U složitějších produktů si naši zákazníci často objednávají s produktem i našeho technika na montáž a školení. Je možné takto na Vašem pracovišti stroj ukázat a zároveň zaškolit Váš personál.

Firemní doprava – U některých produktů, které jsou při dopravě náchylnější na poškození, je lepší využít našeho servisní technika, který zboží přiveze firemním vozem. O této skutečnosti Vás naši pracovníci budou v průběhu objednávky informovat. S objednáním odborné montáže si zároveň objednáváte naší dopravu za dotovanou cenu.

Záruční a pozáruční servis – Výhodou je, že máme vše na jednom místě. Proto nemusí zákazník ani naše společnost nic složitě přeposílat mezi servisními středisky. Technický problém řešíme vždy podle daného charakteru závady. Naší prioritou je každou reklamaci vyřešit v co nejkratším termínu. Technický problém řešíme vždy podle závažnosti závady. V případě závady, kterou je možné jednoduše odstranit svépomocí, dokážeme náhradní díl zaslat přepravcem. Závažnější poruchy řešíme na našem servisním centru. Pokud stroj díky jeho povaze není možné přemístit, (například dvousloupový zvedák, nůžkový zvedák a podobné) zajistíme výjezd technika přímo na adresu zákazníka. Záruční i pozáruční opravy se řídí ceníkem, který naleznete v obchodních podmínkách Procarosa.  

 

Infolinka: +420 704 705 666

Děkuje tým Procarosa

 

                        

 

 

 

 

×

Splátková kalkulačka ESSOX